dilluns, 2 d’agost del 2010

Presentació

Salut!

Sóc en Frederic, veí d'aquest poble de Sta, Eulàlia de Riuprimer.
En Toni , em va demanar si m'agradava sortir a Caminar.
En Ramon, si em podia cuidar d'organitzar alguna caminada per a finals d'aquest més d'Agost.
La Núria i en Pau, em van donar les facilitats per trobar material.
En 'Patu' em va passar totes les rutes que va trobar, d'entre els papers d'en Cassi.
A l'Ajuntament, em van escanejar tots els pasquins d'antigues rutes.
Jo, ho he penjat a internet, mitjançant la creació d'aquest blog tot el material que he pogut aconseguir, i he afegit alguna informació més, que pugui ser útil per a tots aquells i aquelles que surtin a caminar per aquests verals.

Ara bé.

Tota la informació no hi és. Falta material. Falten mapes, rutes velles, fotografies, nocturnes, etc... espero amb candeletes les vostres aportacions, comentaris, suggeriments i aportacions de tota mena. Tant del que s'ha fet fins ara, com noves propostes de la nova etapa que 'espero' que tingui aquesta associació lliure i espontània de caminaires.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada